CMN, s.r.o.                  3.10

Chci hodnotit servis

Adresa

Ulice
Grmelova 17/2008
Město
Ostrava
 
Česká republika
Moravskoslezský
Ostrava-město
PSČ
709 00
 

Dobré a špatné hodnocení

Vystupování přijímacího technika
Doba opravy
Nabídka výměny dílu v servise
Skutečná cena

  Značka Email Telefon URL
Vybrat
Dacia
420734154952
Vybrat
Renault
420734154952
Datum Model Rok výroby Motor Typ opravy Hodnocení
19. Feb 2019 Renault LAGUNA II 2002 1.9 dCi 3.38
Výměna dílu který neměl vliv na důvod opravy a po 14 dnech vracení vozidla že na závadu nepřišli.Pořád stejná závada okorát jsem o 7300kč.lehčí.
9. Aug 2018 Renault LAGUNA III 2010 1.5 dCi 2.83
Přijetí bylo okamžité, díl měly skladem, ale technik ho nemohl ve skladu najít - do skladu šel další technik. Mezitím přišel další zákazník na přebrání auta a i když druhý kolega se vrátil ze skladu téměř okamžitě, začala se řešit zakázka druhého zákazníka. No a 280kč za olejový filtr Motrio ...
11. Mar 2018 Renault MEGANE IV 2017 1.2 Tce 3.75
Týden po koupi vozidla jsem měl střet s kunou . Nic velkého , pouze výměna nárazníku . Ve zkratce : delší čekací lhůta na přijetí nevadí a chápu co mi vadílo , byl neustály odklad o jeden den ( na větu zítra to bude jsem na konci byl už alergicky ) chápu , že se může jednat o zpoždění ale z 3 dnů maximalně "at nejsem dlouho bez auta " se vyklubalo 14 dní s tím , že každý den , co jsem tam volal jsem uslyšel "zítra to bude" ... Kvalita práce : Na par místech barva lehce rozteklá ale to by až tak moc nevadilo je to na méně viditelných místech které také musím pohledat , ale nárazník neslícovaný na levé straně a ohlý plastový podběh ( po montáži předního nárazníku si mechanik ušetřil práci a aby se dostal ke šroubu od nárazníku tak ho jen vyhnul a on už se nevrátil a nevrátí do původní polohy - názor jiného servisu ) . Pokaždé když jdu k autu je mi zle , když to vidím . Navíc na neslícované dosedací ploše mezí nárazníkem a blatníkem už praskla barva.
9. Jul 2016 Renault MEGANE II 2003 1.6 16V 2.00
Na prodeji náhradních dílů nikdo nebyl, po chvilce si mě všimli z vedlejší místnosti. Informaci o tom, že díl má jiné číslo mi řekli až při předávce dílu. Výměnu dílu mi nabídli. Díly se netýkaly nabídky Motrio. Na cenu dílu jsem se musel zeptat před objednáním, skutečná cena se pak nelišila. Celkový dojem je tedy spíše kladný.
11. Apr 2016 Renault MEGANE II 2003 1.6 16V 3.83
Informace k dílům naprosto mimo, třeba ventil variabilního časování ventilů přijímací technik vůbec nezná (asi používá jen Renault). Po té, co ho v katalogu našel se usmál a řekl cenu, kterou tam viděl. Nějaká sleva, program servis 5+ ... Nic. Nějaká alternativa, nebo další jednání, jak vyřešit problém, nic. Kupoval jsem tam olejový filtr. Měli skladem, ale přirazili si 30%. Jednání technika takové zdechlé, než se rozhýbal, rozkoukal, ...
12. Feb 2016 Renault CLIO IV 2013 1.2 16V 1.00
Nemám co bych vytkl.

Poslední hodnocení

VV AUTO s.r.o. Zobrazit
s radostí jsem se jel podívat na scenica a...
AUTO ADEX, s.r.o. Zobrazit
Ochotný prijímací technik, promptné dohodnutie...
MK-Rent spol. s r.o. Zobrazit
Po 5000km jsem nechal ve vozidle vyměnit olej +...
CMN, s.r.o. Zobrazit
Výměna dílu který neměl vliv na důvod opravy a...
TUkas ČSAO a.s. Zobrazit
Servis jsem navštívil, protože jsem chtěl...

Články RNews

Elektromobilem na služební cestu
Selhání zámku víka nádrže
LED PURE VISION - co se skrývá uvnitř?
V jakém stavu je bixenonový reflektor Laguny 3 po 300 000km?
Vytlumení/odhlučnění dveří - Jak na to?
servisy@rnews.cz | Verze 3.0 | ©RNews.cz